.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هلاکت فرمانده تیپ کرکس های قذافی

منابع خبري اعلام كردند كه در درگيري‌هاي شديد شب گذشته در اطراف طرابلس يكي از فرماندهان اصلي رژيم قذافي كشته شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، دقايقي قبل منابع خبري از ليبي خبر دادند كه "حسين جبران " يكي از فرماندهان اصلي گردان‌هاي قذافي در نزديكي طرابلس كشته شده است.

شبكه الجزيره اعلام كرد كه مطلع شده كه جبران كه فرماندهي "تيپ كركس‌ها " در غرب ليبي بر عهده داشته در درگيري هاي شب گذشته كشته شده است.

خبرگزاري فرانسه نيز گزارش داده كه شب گذشته درگيري هاي شديد در جنوب غرب ليبي به وقوع پيوسته است و ۹ نفر در اين درگيري‌ها كشته شده‌اند.

همچنين منابع خبري از مصراته خبر داده‌اند كه در گلوله باران روز گذشته شهر مصراته اين شهر توسط تانك‌هاي قذافي تعدادي از افرادغير نظامي كشته شده‌اند كه در ميان آنها ۴ كودك از يك خانواده بوده‌اند.

بنا بر اين گزارش تانك‌هاي قذافي هم اكنون در مركز شهر مصراته موضع گرفته‌اند و از جهتي ديگر نيروهاي انقلابي گردان‌هاي قذافي را از شرق شهر زنتان به عقب راندان ولي از سمت شمال همچنان درگيري ادامه دارد تا نيروها وارد شهر شوند.

الجزيره در ادامه به نقل از شاهدان عيني اعلام كرد كه جنگنده‌هاي نيروهاي ائتلاف يك هواپيما باربري متعلق به نيروي هوايي قذافي را سرنگون كنند.

بنا بر گزارش‌ها اين هواپيما حامل تعدادي از نيروهاي نظامي و وابستگان قذافي بوده كه در ۶۰ كيلومتري شرق ليبي در نزديكي منطقه "رجمه " سقوط كرده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.